DSpace Repository

Поведінка споживачів ТОВ «Гетьман Одеса» на ринку органічних продуктів харчування

Show simple item record

dc.contributor.author Кіор, А.І.
dc.date.accessioned 2021-03-24T09:14:10Z
dc.date.available 2021-03-24T09:14:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кіор А. І. Поведінка споживачів ТОВ «Гетьман Одеса» на ринку органічних продуктів харчування : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / А. І. Кіор; наук. кер. Н. М. Андрєєва; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 86 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12662
dc.description.abstract Предметом даної кваліфікаційної роботи є аналіз потреб споживачів та модель купівельної поведінки споживачів на ринку органічної продукції споживання. Об'єкт випускної роботи – діяльність підприємства, що пропонує товари органічного походження на ринку Одеси. В першому розділі розглянуто концептуальні засади поведінки споживачів; в другому аналітичному розділі роботи викладено результати дослідження поведінки споживачів ТОВ «Гетьман Одеса»; в третьому практичному розділі відображено пропозиції щодо розробки стратегії позиціонування ТОВ «Гетьман Одеса». en_US
dc.description.abstract Thesis consists of three chapters. The subject of this diploma is analysis of consumer needs and model of consumer buying behavior in the market of organic consumer products. The object of the thesis is activity of the enterprise offering the goods of an organic market of Odessa. In the first chapter, I rooted the conceptual principles of consumer behavior; analytical chapter included the results of research of behavior of consumers of LLC Hetman Odessa; in the third practical chapter proposals for developing a positioning strategy for Hetman Odessa LLC are displayed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject поведінка споживачів en_US
dc.subject стратегія позиціонування en_US
dc.subject семантичний диференціал en_US
dc.subject програма маркетингових комунікацій en_US
dc.subject consumer behavior en_US
dc.subject positioning strategy en_US
dc.subject semantic differential en_US
dc.subject marketing communications program en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Поведінка споживачів ТОВ «Гетьман Одеса» на ринку органічних продуктів харчування en_US
dc.title.alternative Consumer behavior of Hetman Odessa LLC in the market of organic food products en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account