У роботі розглядаються основні цілі, завдання та принципи банківського маркетингу;
сутність банківських послуг та специфіка їхнього маркетингу; визначення ефективності
маркетингу банківських послуг
Проаналізовано господарську діяльність ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»;
маркетингову діяльність ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; маркетинг банківських послуг ПАТ
«Райффайзен Банк Аваль».
Рекомендовано заходи щодо оптимізації лінійки продуктів і послуг банку і клієнтської
бази ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; впровадження послуг скорингу і андеррайтингу для
корпоративних клієнтів банку; проведено розрахунок і оцінка економічного ефекту від
запропонованих маркетингових заходів.
The paper discusses the main goals, objectives and principles of banking marketing; the
essence of banking services, the specifics of their marketing; determining the effectiveness of
marketing of banking services
Analyzed the economic activity of РJSC "Raiffeisen Bank Aval"; marketing activities of
PJSC Raiffeisen Bank Aval; marketing of banking services of PJSC Raiffeisen Bank Aval.
Recommended measures to optimize the line of products and services of the bank and the
client base of OJSC Raiffeisen Bank Aval; introduction of scoring and underwriting services for the
bank's corporate clients; the calculation and assessment of the economic effect of the proposed
marketing activities was carried out.