00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингова діяльність банку ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» в сучасних умовах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кубаяті, К.Т.
dc.date.accessioned 2021-03-24T09:29:36Z
dc.date.available 2021-03-24T09:29:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кубаяті К. Т. Маркетингова діяльність банку ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» в сучасних умовах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / К. Т. Кубаяті; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 107 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12664
dc.description.abstract У роботі розглядаються основні цілі, завдання та принципи банківського маркетингу; сутність банківських послуг та специфіка їхнього маркетингу; визначення ефективності маркетингу банківських послуг Проаналізовано господарську діяльність ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; маркетингову діяльність ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; маркетинг банківських послуг ПАТ «Райффайзен Банк Аваль». Рекомендовано заходи щодо оптимізації лінійки продуктів і послуг банку і клієнтської бази ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; впровадження послуг скорингу і андеррайтингу для корпоративних клієнтів банку; проведено розрахунок і оцінка економічного ефекту від запропонованих маркетингових заходів. en_US
dc.description.abstract The paper discusses the main goals, objectives and principles of banking marketing; the essence of banking services, the specifics of their marketing; determining the effectiveness of marketing of banking services Analyzed the economic activity of РJSC "Raiffeisen Bank Aval"; marketing activities of PJSC Raiffeisen Bank Aval; marketing of banking services of PJSC Raiffeisen Bank Aval. Recommended measures to optimize the line of products and services of the bank and the client base of OJSC Raiffeisen Bank Aval; introduction of scoring and underwriting services for the bank's corporate clients; the calculation and assessment of the economic effect of the proposed marketing activities was carried out.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject банківський маркетинг en_US
dc.subject банківський продукт en_US
dc.subject банківська послуга en_US
dc.subject скоринг en_US
dc.subject андеррайтинг en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject banking marketing en_US
dc.subject banking product en_US
dc.subject banking service en_US
dc.subject scoring en_US
dc.subject underwriting en_US
dc.subject 075 «Маркетинг» en_US
dc.subject кафедра маркетингу en_US
dc.title Маркетингова діяльність банку ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» в сучасних умовах en_US
dc.title.alternative Marketing activities of the bank PJSC "Raiffeisen Bank Aval" in modern conditions en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу