У роботі розглянуті сутність та особливості формування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності агрофірми, визначені основні етапи формування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності агрофірми; з’ясовані методичні підходи до визначення типу стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності агрофірми.
Здійснений аналіз міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «Агропрайм Холдинг», обґрунтований тип стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «Агропрайм Холдинг», розкриті чинники внутрішнього та зовнішнього середовища, що визначають успішність стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «Агропрайм Холдинг».
Розроблені напрями удосконалення стратегічного управління міжнародною конкурентоспроможністю ТОВ «Агропрайм Холдинг», з’ясувані можливості посилення інноваційної складової у забезпеченні міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «Агропрайм Холдинг», досліджені можливості впровадження заходів соціальної відповідальності як чинника підвищення міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «Агропрайм Холдинг».
The essence and features of formation of strategy of increase of the international competitiveness of agrofirm are considered in work, the basic stages of formation of strategy of increase of international competitiveness of agrofirm are defined; methodical approaches to determining the type of strategy to increase the international competitiveness of the agricultural firm are clarified.
The analysis of the international competitiveness of LLC «Agroprime Holding» is carried out, the type of strategy of increase of international competitiveness of LLC «Agroprime Holding» is substantiated, the factors of internal and external environment determining success of strategy of increase of international competitiveness of LLC «Agroprime Hold» are revealed.
Areas for improving the strategic management of international competitiveness of LLC «Agroprime Holding» have been developed, opportunities for strengthening the innovative component in ensuring international competitiveness of LLC «Agroprime Holding» have been clarified, opportunities for implementing social responsibility measures as a factor in increasing international competitiveness of LLC «Agroprime Holding» have been studied.