00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «Ергономіка Україна»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бережна, А.В.
dc.date.accessioned 2021-03-26T08:19:48Z
dc.date.available 2021-03-26T08:19:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бережна А. В. Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «Ергономіка Україна») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за магістерською програмою «Міжнародні економічні відносини» / А. В. Бережна; наук. кер. О. С. Гусенко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 90 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12676
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретико-методичні основи дослідження міжнародної маркетингової діяльності торговельного підприємства. Досліджено чинники впливу та методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової діяльності торговельного підприємства. Охарактеризовано сучасний стан міжнародної маркетингової діяльності ТОВ «Ергономіка Україна». Проведено SWOT- та PEST-аналіз ТОВ «Ергономіка Україна». Проаналізовано показники ефективності міжнародної маркетингової діяльності ТОВ «Ергономіка Україна». Запропоновано шляхи удосконалення міжнародної маркетингової діяльності ТОВ «Ергономіка Україна» шляхом використання бенчмаркетингу, CRM-системи, а також розглянуто вдосконалення організаційної структури підприємства. en_US
dc.description.abstract The paper considers the theoretical and methodological foundations of the study of international marketing activities of a trading enterprise. Factors of influence and methods of estimation of efficiency of the international marketing activity of the trading enterprise are investigated. The current state of international marketing activities of Ergonomics Ukraine LLC is described. SWOT and PEST analysis of Ergonomics Ukraine LLC was conducted. The indicators of efficiency of the international marketing activity of LLC "Ergonomics Ukraine" are analyzed. Ways to improve the international marketing activities of LLC "Ergonomics Ukraine" through the use of benchmarking, CRM-system, as well as improving the organizational structure of the enterprise.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject міжнародна маркетингова діяльність en_US
dc.subject торговельне підприємство en_US
dc.subject рентабельність маркетингових інвестицій en_US
dc.subject матриця БКГ en_US
dc.subject бенчмаркетинг en_US
dc.subject CRM-система en_US
dc.subject international marketing activity en_US
dc.subject trading enterprise en_US
dc.subject profitability of marketing investments en_US
dc.subject BCG matrix en_US
dc.subject benchmarking en_US
dc.subject CRM-system en_US
dc.subject 292 «Міжнародні економічні відносини» en_US
dc.subject кафедра міжнародних економічних відносин en_US
dc.title Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «Ергономіка Україна») en_US
dc.title.alternative Improving international marketing activities of a trading company (on the example of LLC "Ergonomics Ukraine") en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу