У роботі розглядаються теоретико-методологічні основи розвитку рекламно-інформаційної діяльності в туризмі, розкривається суть функції та класифікація рекламної діяльності. Проведено аналіз діяльності туристичного підприємства оператора «Coral Travel Ukraine», зокрема його рекламну політику, та вплив рекламної і інформаційної діяльності на рівень розвитку підприємства. Визначено сучасні напрямки та перспективи вдосконалення рекламної діяльності підприємства оператора «Coral Travel Ukraine». В роботі запропоновані заходи спрямовані на вдосконалення рекламно-інформаційної діяльності туристичних підприємств-операторів, та проведено аналіз їх ефективності.
The the work considers with the theoretical and methodological foundations of advertising and information activities in tourism, The essence of the function and classification of advertising activities is revealed. The analysis of the activities of the tourist company operator "Coral Travel Ukraine", in particular its advertising policy, and the impact of advertising and information activities on the level of development of the company. The current directions and prospects of improving the advertising activities of the operator's enterprise "Coral Travel Ukraine". In the paper we propose measures aimed at improving the advertising and information activities of tourism enterprises-operators, and analyzes their effectiveness.