У роботі визначенні методичні та практичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємства як передумови їх стратегічного розвитку на регіональному рівні. Представлена систематизація методів формування конкурентних стратегій підприємства на сучасному ринку, виділені критерії та показники конкурентоспроможності підприємства і товару.
В работе определены методические и практические подходы к оцениванию уровня конкурентоспособности предприятия как предпосылки их стратегического развития на региональном уровне. Представлена систематизация методов формирования конкурентных стратегий предприятия на современном рынке, выделены критерии и показатели конкурентоспособности предприятия и товара.
In article the determination methodical and practical approaches to the evaluation of level of competitiveness of enterprise as pre-condition of their strategic development at regional level. Represented systematization of methods of forming of competition strategies of enterprise at the modern market, selected criteria and indexes of competitiveness of enterprise and commodity.