У 2010-х роках, на тлі стрімкого економічного прориву, КНР розробила концепцію
відродження історичного Великого Шовкового шляху «Один пояс, один шлях» (One belt, one road,
OBOR) і в 2013 р. висунула пропозицію щодо створення об’єднаних проєктів сухопутного
«Економічного поясу Шовкового шляху», за якими Китай планує доставля ти товари в Європу і
назад, і «Морського Шовкового шляху XXI століття», що включає вже наявні водні торгові шляхи
виходу з портів Китаю в Європу, на яких КНР будує нові порти або модернізує наявні.
In the 2010s, amid a rapid economic breakthrough, China developed a concept revival of the historic Great Silk Road "One belt, one road"
OBOR) and in 2013 proposed the creation of joint land projects
The Silk Road Economic Belt, under which China plans to deliver goods to Europe and
back, and the 21st Century Maritime Silk Road, which includes existing waterways
exit from Chinese ports to Europe, where China is building new ports or upgrading existing ones.