У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності та функцій банківського маркетингу, визначені його інструменти. Досліджено методи управління маркетинговою діяльністю в банках.
Проаналізовано основні показники діяльності АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Надана оцінка маркетингової діяльності в банку.
Запропоновано шляхи удосконалення маркетингу в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» на основі вивчення закордонного досвіду, а саме впровадити більш вдосконалену систему інтегральних маркетингових комунікацій та розширити асортимент послуг банку.
The work deals with the theoretical aspects essence and functions of banking marketing, its tools are defined. Methods of management of marketing activity in banks are investigated.
Author analysis main indicators of JSC CB "PRIVATBANK" assessment of marketing activity in the bank is given.
Ways to improve marketing in JSC CB "PRIVATBANK" based on the study of foreign experience are proposed, namely to introduce a more advanced system of integrated marketing communications and expand the range of bank services.