У роботі досліджується можливість започаткування рекламного бізнесу в
мережі Інтернет, розглянуто умови здійснення підприємницької діяльності та
особливості оподаткування. Проаналізовано рекламний ринок та, зокрема, Інтернет-
сегмент.
Пропонується проєкт створення спеціалізованого агентства Інтернет-реклами.
Визначено необхідний обсяг інвестицій на реалізацію проекту, розраховано грошові
потоки та показники ефективності.
В роботі представлено економічне обґрунтування доцільності реалізації
проєкту в обраному форматі, охарактеризовані можливі ризики та шляхи їхньої
мінімізації.
The paper investigates the possibility of starting an advertising business on the
Internet, considers the conditions of entrepreneurial activity and features of taxation. The
advertising market and, in particular, the Internet segment are analyzed.
The project of creation of the specialized agency of Internet advertising is offered.
The required amount of investment for the project implementation is determined, cash
flows and efficiency indicators are calculated.
The paper presents the economic justification of the feasibility of the project in the
selected format, describes the possible risks and ways to minimize them.