У роботі розглядаються теоретичні засади започаткування власної справи у виноробній сфері: розглянуто бізнес-ідею започаткування власної справи; досліджуються нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у виноробній сфері.
Проаналізовано конкурентне середовище у виноробній сфері в Одеській області та визначені внутрішні конкурентні переваги створюваного підприємства з виробництва та продажу вина. Розраховано витрати на створення ті функціонуванні підприємства з виробництва та продажу вина. Спрогнозовано прибуток від реалізації товарів та послуг. Проведено оцінку економічної ефективності проекту. Проаналізовані можливі ризики та запропоновані заходи щодо їх мінімізації.
The work deals with the theoretical principles of starting a business in the wine industry. Therefore, author considers the business-idea of starting business in in the wine industry; he also examines the regulatory and legal regulation of entrepreneurial activity in Ukraine in the wine industry. The competitive environment of preschool education in Odessa were analyzed as well as internal competitive advantages of the created enterprise for the production and sale of wine. The costs of establishing and operating of the enterprise for the production and sale of wine were calculated. Income from the sale of services forecasted. The economic efficiency of the project reviewed. The possible risks analyzed and measures to minimize them proposed.