У роботі розглядаються теоретичні аспекти організації та управління
маркетингової діяльності на підприємстві та методи оцінювання
ефективності управління даною діяльністю.
Проаналізовано економічно-фінансову діяльність ТОВ
«КОНСТАНТА-Д» та організацію маркетингової діяльності на підприємстві,
розраховано економічну ефективність управління маркетинговою діяльністю
на ТОВ «КОНСТАНТА-Д».
Запропоновано на ТОВ «КОНСТАНТА-Д» ввести посаду маркетинг-
менеджера, знизити витрати на рекламу та розробити власний Інтернет-сайт.
The work deals with the theoretical aspects of the organization and
management of marketing activities at the company and methods of evaluating the
effectiveness of management of this activity.
Author analyzed the economic and financial activities of LLC
"KONSTANTA-D" and the organization of marketing activities at the company,
calculated the economic efficiency of management of marketing activities at LLC
"KONSTANTA-D".
It is proposed to introduce the position of marketing manager at LLC
"KONSTANTA-D", reduce advertising costs and develop its own website.