У роботі надано характеристику сутності маркетингової діяльності підприємства; визначено складові комплексу маркетингу підприємства; розкрито поняття і складові маркетингового середовища підприємства.
Охарактеризовано організаційно-економічні аспекти діяльності підприємства «Поліграф-мастер»; проаналізовано ринок поліграфічної продукції України; досліджено складові комплексу маркетингу підприємства «Поліграф-мастер»».
Надано пропозиції щодо диверсифікації діяльності підприємства «Поліграф-мастер»; запропоновані заходи з удосконалення політики комунікацій «Поліграф-мастер».
The paper describes the essence of marketing activities of the enterprise; the components of the enterprise marketing complex are determined; the concepts and components of the marketing environment of the enterprise are revealed.
The author described the organizational and economic aspects of the enterprise "Polygraph Master"; analyzed the market of printing products in Ukraine; researched the components of the marketing complex of the company "Polygraph Master".
The paper provides proposals for the diversification of the enterprise "Polygraph Master"; proposed measures to improve the communication policy "Polygraph Master".