У кваліфікаційній роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової політики комунікації, а також етапи її формування; охарактеризовані процес та канали маркетингових комунікацій.
Надано загальну характеристику КОМПАНІЇ «Грумінг-салон «Beethoven»», проаналізовано їх фінансово-економічну діяльність, досліджено маркетингове середовище компанії та проаналізовано ефективність МПК і каналів комунікації підприємства.
У дипломні роботі надані рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики підприємства КОМПАНЇ «Грумінг-салон «Beethoven», проведена оцінка ефективності їх впровадження.
The qualification work considers the theoretical aspects of marketing communication policy, as well as the stages of its formation; characterized the process and channels of marketing communications.
The general characteristic of the COMPANY "Beethoven Grooming Salon" is given, their financial and economic activity is analyzed, the marketing environment of the company is investigated and efficiency of IPC and communication channels of the enterprise is analyzed.
The thesis provides recommendations for improving the marketing policy of the company COMPANY "Grooming Salon" Beethoven ", evaluated the effectiveness of their implementation.