00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі КОМПАНІЇ Грумінг-салон «Beethoven»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сєрова, К.М.
dc.date.accessioned 2021-12-18T09:53:28Z
dc.date.available 2021-12-18T09:53:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Сєрова К. М. Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі КОМПАНІЇ Грумінг-салон «Beethoven» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / К. М. Сєрова; наук. кер. Н. М. Андрєєва; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 84 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Serova.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової політики комунікації, а також етапи її формування; охарактеризовані процес та канали маркетингових комунікацій. Надано загальну характеристику КОМПАНІЇ «Грумінг-салон «Beethoven»», проаналізовано їх фінансово-економічну діяльність, досліджено маркетингове середовище компанії та проаналізовано ефективність МПК і каналів комунікації підприємства. У дипломні роботі надані рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики підприємства КОМПАНЇ «Грумінг-салон «Beethoven», проведена оцінка ефективності їх впровадження. en_US
dc.description.abstract The qualification work considers the theoretical aspects of marketing communication policy, as well as the stages of its formation; characterized the process and channels of marketing communications. The general characteristic of the COMPANY "Beethoven Grooming Salon" is given, their financial and economic activity is analyzed, the marketing environment of the company is investigated and efficiency of IPC and communication channels of the enterprise is analyzed. The thesis provides recommendations for improving the marketing policy of the company COMPANY "Grooming Salon" Beethoven ", evaluated the effectiveness of their implementation.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингова комунікативна політика en_US
dc.subject ринок грумінгу en_US
dc.subject marketing communication policy en_US
dc.subject grooming market en_US
dc.title Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі КОМПАНІЇ Грумінг-салон «Beethoven» en_US
dc.title.alternative Improvement of marketing communication policy of the enterprise on the example of the COMPANY "Beethoven Grooming Salon" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу