У роботі розглядаються теоретичні аспекти аналізу та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємств, надано послідовність рекомендацій для оптимізації роботи компанії
Проаналізовано Фінансово-економічну діяльність страхової компанії «Уніка», досліджено маркетингову середу підприємства, його товарну, цінову та збутову політику.
Запропоновано наступні поради, щодо удосконалення рекламної діяльності СК «Уніка»: залучення іноземного капіталу, підвищення кваліфікації кадрів шляхом відкриття власних центрів, удосконалення ліцензування діяльності страхових компаній, запровадження системи захисту проти COVID.
The work deals with the theoretical aspects of the analysis and improvement of the effectiveness of advertising activities of enterprises, provides a sequence of recommendations for optimizing the company
The financial and economic activity of the insurance company "Unika" is analyzed, the marketing environment of the enterprise, its commodity, price and sales policy are investigated.
The following tips are offered to improve the advertising activities of Unika Insurance Company: attracting foreign capital, improving the skills of personnel by opening their own centers, improving the licensing of insurance companies, the introduction of a system of protection against COVID.