00 DSpace/Manakin Repository

Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності страхової компанії «Уніка»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хохлова, Є.Д.
dc.date.accessioned 2021-12-18T12:12:49Z
dc.date.available 2021-12-18T12:12:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Хохлова Є. Д. Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності страхової компанії «Уніка» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Є. Д.. Хохлова; наук. кер. О. Є. Полянська; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 77 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Khokhlova.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти аналізу та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємств, надано послідовність рекомендацій для оптимізації роботи компанії Проаналізовано Фінансово-економічну діяльність страхової компанії «Уніка», досліджено маркетингову середу підприємства, його товарну, цінову та збутову політику. Запропоновано наступні поради, щодо удосконалення рекламної діяльності СК «Уніка»: залучення іноземного капіталу, підвищення кваліфікації кадрів шляхом відкриття власних центрів, удосконалення ліцензування діяльності страхових компаній, запровадження системи захисту проти COVID. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of the analysis and improvement of the effectiveness of advertising activities of enterprises, provides a sequence of recommendations for optimizing the company The financial and economic activity of the insurance company "Unika" is analyzed, the marketing environment of the enterprise, its commodity, price and sales policy are investigated. The following tips are offered to improve the advertising activities of Unika Insurance Company: attracting foreign capital, improving the skills of personnel by opening their own centers, improving the licensing of insurance companies, the introduction of a system of protection against COVID.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject страховий маркетинг en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject комунікативна політика en_US
dc.subject insurance marketing en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.title Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності страхової компанії «Уніка» en_US
dc.title.alternative Analysis and improvement of the effectiveness of advertising activities of the insurance company "Unika" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу