У роботі розглядаються теоретичні основи та організаційно-економічні рішення рішення щодо вдосконалення стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності дистриб’юторського підприємства ТОВ «ЦЕТЕХНО».
Проаналізовано основні складові міжнародної конкурентоспроможності ТОВ “ЦЕТЕХНО”, узагальнено чинники, що впливають на її стан та формування, проаналізовано міжнародну конкурентоспроможність ТОВ “ЦЕТЕХНО”.
Запропоновано напрями підвищення міжнародної конкурентоспроможності ТОВ “ЦЕТЕХНО”, зокрема за рахунок міжнародного маркетингу та удосконалення логістичної складової.
Thesis consists of three chapters. The object of research is the process of developing and improving the strategy of increasing the international competitiveness of the distribution company LLC "TSETECHNO".
The paper considers the theoretical foundations and organizational and economic solutions of the decision to improve the strategy of increasing the international competitiveness of the distribution company LLC "TSETECHNO".
The main components of the international competitiveness of TSETECHNO LLC are analyzed, the factors influencing its condition and formation are generalized, the international competitiveness of TSETECHNO LLC is analyzed.
The directions of increase of the international competitiveness of TSETECHNO LLC are offered, in particular at the expense of the international marketing and improvement of a logistic component.