DSpace Repository

Стратегія підвищення міжнародної конкурентоспроможності дистриб’юторського підприємства (на прикладі ТОВ «ЦЕТЕХНО»)

Show simple item record

dc.contributor.author Мартиненко, В.В.
dc.date.accessioned 2021-12-19T17:09:30Z
dc.date.available 2021-12-19T17:09:30Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Мартиненко В. В. Стратегія підвищення міжнародної конкурентоспроможності дистриб’юторського підприємства (на прикладі ТОВ «ЦЕТЕХНО») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за освітньою програмою «Міжнародна економіка» / В. В. Мартиненко; наук. кер. О. А. Єрмакова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 72 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Martynenko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи та організаційно-економічні рішення рішення щодо вдосконалення стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності дистриб’юторського підприємства ТОВ «ЦЕТЕХНО». Проаналізовано основні складові міжнародної конкурентоспроможності ТОВ “ЦЕТЕХНО”, узагальнено чинники, що впливають на її стан та формування, проаналізовано міжнародну конкурентоспроможність ТОВ “ЦЕТЕХНО”. Запропоновано напрями підвищення міжнародної конкурентоспроможності ТОВ “ЦЕТЕХНО”, зокрема за рахунок міжнародного маркетингу та удосконалення логістичної складової. en_US
dc.description.abstract Thesis consists of three chapters. The object of research is the process of developing and improving the strategy of increasing the international competitiveness of the distribution company LLC "TSETECHNO". The paper considers the theoretical foundations and organizational and economic solutions of the decision to improve the strategy of increasing the international competitiveness of the distribution company LLC "TSETECHNO". The main components of the international competitiveness of TSETECHNO LLC are analyzed, the factors influencing its condition and formation are generalized, the international competitiveness of TSETECHNO LLC is analyzed. The directions of increase of the international competitiveness of TSETECHNO LLC are offered, in particular at the expense of the international marketing and improvement of a logistic component.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject міжнародна конкурентоспроможність дистриб’юторського підприємства en_US
dc.subject ТОВ “ЦЕТЕХНО” en_US
dc.subject зовнішньоекономічна діяльність підприємства en_US
dc.subject чинники міжнародної конкурентоспроможності en_US
dc.subject міжнародний маркетинг en_US
dc.subject організація міжнародної логістики en_US
dc.subject international competitiveness of the distribution company en_US
dc.subject TSETECHNO LLC en_US
dc.subject foreign economic activity of the enterprise en_US
dc.subject factors of international competitiveness en_US
dc.subject international marketing en_US
dc.subject organization of international logistics en_US
dc.title Стратегія підвищення міжнародної конкурентоспроможності дистриб’юторського підприємства (на прикладі ТОВ «ЦЕТЕХНО») en_US
dc.title.alternative Strategy for increasing the international competitiveness of the distribution company (on the example of LLC «TSETECHNO») en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account