dc.contributor.author |
Аль-Масрі Моат |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-20T12:17:35Z |
|
dc.date.available |
2021-12-20T12:17:35Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Аль-Масрі Моат Підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі управління взаємовідносинами з клієнтами : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / Аль-Масрі Моат; наук. кер. А. М. Кузнєцов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 56 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Masri.pdf |
|
dc.description.abstract |
Мета випускної кваліфікаційної роботи: на основі аналізу існуючої системи управління взаємовідносинами з клієнтами ТОВ ДП «Поліграф-Пакінг Груп», розробити пропозиції щодо її вдосконалення. Відповідно до поставленої мети в роботі було виконано наступні завдання 1) надано поняття клієнтської політки, управління взаємовідносинами з клієнтами, 2) розглянуто систему, методи і специфічність управління взаємовідносинами з клієнтами торгівельних підприємств; 3) проаналізовано систему управління взаємовідносинами з ТОВ ДП «Поліграф-Пакінг Груп», і визначено її потенціал; 4) розроблено пропозиції щодо вдосконалення системи управління взаємовідносинами з клієнтами на ТОВ ДП «Поліграф-Пакінг Груп». |
en_US |
dc.description.abstract |
The purpose of the work is the purpose of the final qualification work: based on the analysis of the existing communication system of PJSC "Insurance Company" Arsenal ", to develop proposals for its improvement. In accordance with the set goal, the following tasks were performed in the work 1) the concept of communication and communication policy is given, 2) the system, methods and specificity of communication of financial institutions are considered; 3) the communication system of PJSC Arsenal Insurance Company was analyzed and its potential was determined; 4) proposals have been developed to improve communication measures for the market of the Odessa branch of PJSC Insurance Company "Arsenal Insurance".
The obtained results can be used to increase the competitiveness of the enterprise at the regional level. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.subject |
СRМ-система |
en_US |
dc.subject |
клієнтська політика |
en_US |
dc.subject |
communication policy |
en_US |
dc.subject |
communications |
en_US |
dc.subject |
PR-events |
en_US |
dc.subject |
insurance company |
en_US |
dc.title |
Підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі управління взаємовідносинами з клієнтами |
en_US |
dc.title.alternative |
Formation of communication policy of the financial industry |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |