00 DSpace/Manakin Repository

Підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі управління взаємовідносинами з клієнтами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Аль-Масрі Моат
dc.date.accessioned 2021-12-20T12:17:35Z
dc.date.available 2021-12-20T12:17:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Аль-Масрі Моат Підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі управління взаємовідносинами з клієнтами : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / Аль-Масрі Моат; наук. кер. А. М. Кузнєцов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 56 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Masri.pdf
dc.description.abstract Мета випускної кваліфікаційної роботи: на основі аналізу існуючої системи управління взаємовідносинами з клієнтами ТОВ ДП «Поліграф-Пакінг Груп», розробити пропозиції щодо її вдосконалення. Відповідно до поставленої мети в роботі було виконано наступні завдання 1) надано поняття клієнтської політки, управління взаємовідносинами з клієнтами, 2) розглянуто систему, методи і специфічність управління взаємовідносинами з клієнтами торгівельних підприємств; 3) проаналізовано систему управління взаємовідносинами з ТОВ ДП «Поліграф-Пакінг Груп», і визначено її потенціал; 4) розроблено пропозиції щодо вдосконалення системи управління взаємовідносинами з клієнтами на ТОВ ДП «Поліграф-Пакінг Груп». en_US
dc.description.abstract The purpose of the work is the purpose of the final qualification work: based on the analysis of the existing communication system of PJSC "Insurance Company" Arsenal ", to develop proposals for its improvement. In accordance with the set goal, the following tasks were performed in the work 1) the concept of communication and communication policy is given, 2) the system, methods and specificity of communication of financial institutions are considered; 3) the communication system of PJSC Arsenal Insurance Company was analyzed and its potential was determined; 4) proposals have been developed to improve communication measures for the market of the Odessa branch of PJSC Insurance Company "Arsenal Insurance". The obtained results can be used to increase the competitiveness of the enterprise at the regional level.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject СRМ-система en_US
dc.subject клієнтська політика en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.subject communications en_US
dc.subject PR-events en_US
dc.subject insurance company en_US
dc.title Підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі управління взаємовідносинами з клієнтами en_US
dc.title.alternative Formation of communication policy of the financial industry en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу