У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління соціальною відповідальністю на підприємстві. Розглянуто особливості формування національної моделі соціальної відповідальності на підприємстві та методичні підходи до оцінювання соціальної відповідальності.
Проаналізовано заходи щодо удосконалення соціальної відповідальності на підприємстві, надано характеристику досліджуваного підприємства.
Запропоновано для удосконалення управління ПП «Ваш сад» на засадах соціальної відповідальності, особливо в умовах карантину, ми пропонуємо керівництву магазину взяти участь в проекті з назвою «Зелений магазин».
The work deals with the theoretical aspects management of social responsibility at the enterprise. Peculiarities of formation of the national model of social responsibility at the enterprise and methodical approaches to an estimation of social responsibility are considered.
Author analysis measures to improve social responsibility at the enterprise, the characteristics of the researched enterprise are given.
Proposed to improve the management of PE "Your Garden" on the basis of social responsibility,
especially in quarantine, we offer store management to participate in a project called "Green Store".