DSpace Repository

Позитивний імідж як складова конкурентоспроможності організації на ринку торгівлі рослинами

Show simple item record

dc.contributor.author Горшкова, С.Д.
dc.date.accessioned 2021-12-21T08:42:03Z
dc.date.available 2021-12-21T08:42:03Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Горшкова С. Д. Позитивний імідж як складова конкурентоспроможності організації на ринку торгівлі рослинами : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / С. Д. Горшкова; наук. кер. О. М. Данчева; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 50 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Gorshkova.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування позитивного іміджу на підприємстві, зарубіжний та вітчизняний досвід формування позитивного іміджу на підприємстві, методи оцінки іміджу. Проаналізовано стан галузі квітникарства, надана загальна характеристика досліджуваного підприємства, розроблені пропозиції щодо удосконалення формування позитивного іміджу на підприємстві. Запропоновано формувати позитивний імідж на підприємстві на засадах інформаційних технологій, а саме завдяки впровадженню нової інформаційної системи моніторингу постачання квітникової продукції. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects formation of a positive image at the enterprise, foreign and domestic experience of formation of a positive image at the enterprise, methods of image assessment. Author analysis the state of the floriculture industry, the general characteristics of the researched enterprise are given, the offers on improvement of formation of positive image at the enterprise are developed. It is proposed to form a positive image at the enterprise on the basis of information technology, namely through the introduction of a new information system for monitoring the supply of flower products.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject імідж en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject торгівля en_US
dc.subject image en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject market en_US
dc.subject trade en_US
dc.title Позитивний імідж як складова конкурентоспроможності організації на ринку торгівлі рослинами en_US
dc.title.alternative Positive image as a component of the organization's competitiveness in the plant trade market en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account