dc.contributor.author |
Джумагіліджов, М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-21T09:10:06Z |
|
dc.date.available |
2021-12-21T09:10:06Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Джумагіліджов М. Позитивний імідж господарюючого суб’єкта як основна складова конкурентоспроможності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / М. Джумагіліджов; наук. кер. І. Д. Гречкосій; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 78 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Dzhumagilidzhov.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
|
dc.description.abstract |
Метою дипломної роботи є обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо формування та управління іміджем підприємства. |
en_US |
dc.description.abstract |
The purpose of the thesis is to substantiate the theoretical provisions and develop practical recommendations for the formation and management of the image of the enterprise. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
імідж |
en_US |
dc.subject |
показник |
en_US |
dc.subject |
метод оцінки |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.subject |
управління |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.subject |
image |
en_US |
dc.subject |
indicator |
en_US |
dc.subject |
evaluation method |
en_US |
dc.subject |
competitiveness |
en_US |
dc.subject |
management |
en_US |
dc.subject |
enterprise |
en_US |
dc.title |
Позитивний імідж господарюючого суб’єкта як основна складова конкурентоспроможності підприємства |
en_US |
dc.title.alternative |
Positive image of the business entity as the main component of the competitiveness of the enterprise |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |