dc.contributor.author |
Міщенко, В.М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-21T11:10:38Z |
|
dc.date.available |
2021-12-21T11:10:38Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Міщенко В. М. Управління маркетинговою діяльністю ПАТ «Одескабель» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / В. М. Міщенко; наук. кер. Г. А. Місько; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 69 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Mishenko.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства.
Поняття та роль маркетингової діяльності підприємства. Концепції ведення маркетингової
діяльності підприємства. Методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингової
діяльності підприємства.
Проаналізовано маркетингову діяльність ПАТ «Одескабель». Надано загальну
характеристику ПАТ «Одескабель». Проаналізовано маркетингову діяльність ПАТ «Одескабель».
Запропоновано маркетингові заходи, а саме: участь у виставках, розміщення реклами у
спеціалізованих журналах та контекстна реклама у пошуковій системі Google. Витрати на
маркетингові заходи відповідно до розробленого бюджету маркетингу становлять 479,61 тис. грн.
Встановлено, що приріст маржинального доходу покриє витрати на маркетинг і забезпечить
одержання додаткового доходу в розмірі: 28685,39 тис.грн. За результатами оцінки
конкурентоспроможності ПАТ «Одескабель» після запропонованих заходів встановлено, що вона
підвищиться на 0,17. |
en_US |
dc.description.abstract |
The work deals with the theoretical aspects of marketing activities of the enterprise. The
concept and role of marketing activities of the enterprise. Concepts of conducting marketing activities of
the enterprise. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities of the
enterprise.
Author analysis marketing activities of PJSC "Odeskabel". The general characteristic of PJSC
"Odeskabel" is given. The marketing activity of PJSC "Odeskabel" is analyzed.
Marketing activities are offered, namely: participation in exhibitions, advertising in specialized
magazines and contextual advertising in the Google search engine. Expenditures on marketing activities
in accordance with the developed marketing budget amount to UAH 479.61 thousand. It is established
that the increase in marginal revenue will cover marketing costs and provide additional income in the
amount of: 28685.39 thousand UAH. According to the results of the competitiveness assessment of PJSC
"Odeskabel" after the proposed measures it is established that it will increase by 0.17. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
управління |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.subject |
management |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
enterprise |
en_US |
dc.title |
Управління маркетинговою діяльністю ПАТ «Одескабель» |
en_US |
dc.title.alternative |
Management of marketing activities of PJSC "Odeskabel" |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |