00 DSpace/Manakin Repository

Управління маркетинговою діяльністю ПАТ «Одескабель»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Міщенко, В.М.
dc.date.accessioned 2021-12-21T11:10:38Z
dc.date.available 2021-12-21T11:10:38Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Міщенко В. М. Управління маркетинговою діяльністю ПАТ «Одескабель» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / В. М. Міщенко; наук. кер. Г. А. Місько; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 69 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Mishenko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства. Поняття та роль маркетингової діяльності підприємства. Концепції ведення маркетингової діяльності підприємства. Методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність ПАТ «Одескабель». Надано загальну характеристику ПАТ «Одескабель». Проаналізовано маркетингову діяльність ПАТ «Одескабель». Запропоновано маркетингові заходи, а саме: участь у виставках, розміщення реклами у спеціалізованих журналах та контекстна реклама у пошуковій системі Google. Витрати на маркетингові заходи відповідно до розробленого бюджету маркетингу становлять 479,61 тис. грн. Встановлено, що приріст маржинального доходу покриє витрати на маркетинг і забезпечить одержання додаткового доходу в розмірі: 28685,39 тис.грн. За результатами оцінки конкурентоспроможності ПАТ «Одескабель» після запропонованих заходів встановлено, що вона підвищиться на 0,17. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of marketing activities of the enterprise. The concept and role of marketing activities of the enterprise. Concepts of conducting marketing activities of the enterprise. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities of the enterprise. Author analysis marketing activities of PJSC "Odeskabel". The general characteristic of PJSC "Odeskabel" is given. The marketing activity of PJSC "Odeskabel" is analyzed. Marketing activities are offered, namely: participation in exhibitions, advertising in specialized magazines and contextual advertising in the Google search engine. Expenditures on marketing activities in accordance with the developed marketing budget amount to UAH 479.61 thousand. It is established that the increase in marginal revenue will cover marketing costs and provide additional income in the amount of: 28685.39 thousand UAH. According to the results of the competitiveness assessment of PJSC "Odeskabel" after the proposed measures it is established that it will increase by 0.17.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject management en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.title Управління маркетинговою діяльністю ПАТ «Одескабель» en_US
dc.title.alternative Management of marketing activities of PJSC "Odeskabel" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу