00 DSpace/Manakin Repository

Формування комунікативної політики підприємства фінансової галузі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Панфілова, А.І.
dc.date.accessioned 2021-12-21T11:21:24Z
dc.date.available 2021-12-21T11:21:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Панфілова А. І. Формування комунікативної політики підприємства фінансової галузі : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / А. І. Панфілова; наук. кер. А. М. Кузнєцов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 67 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Panfilova.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract Предметом дослідження соціально-економічні комунікації з приводу просування послуг страхування на ринку Одеської області. В якості об’єкта дослідження ПАТ «Страхова компанія «Арсенал Страхування». Метoю роботи є Мета випускної кваліфікаційної роботи: на основі аналізу існуючої системи комунікацій ПАТ «Страхова компанія «Арсенал», розробити пропозиції щодо її вдосконалення. Відповідно до поставленої мети в роботі було виконано наступні завдання 1) надано поняття комунікації та комунікаційної політики, 2) розглянуто систему, методи і специфічність комунікації фінансових установ; 3) проаналізовано систему комунікацій ПАТ «Страхова компанія «Арсенал» і визначено її потенціал; 4) розроблено пропозиції щодо вдосконалення комунікаційних заходів на ринок Одеської філії ПАТ «Страхова компанія «Арсенал Страхування». en_US
dc.description.abstract The subject of research is socio-economic communications on the promotion of insurance services in the market of Odessa region .. As an object of study PJSC "Insurance Company Arsenal Insurance". The purpose of the work is the purpose of the final qualification work: based on the analysis of the existing communication system of PJSC "Insurance Company" Arsenal ", to develop proposals for its improvement. In accordance with the set goal, the following tasks were performed in the work 1) the concept of communication and communication policy is given, 2) the system, methods and specificity of communication of financial institutions are considered; 3) the communication system of PJSC Arsenal Insurance Company was analyzed and its potential was determined; 4) proposals have been developed to improve communication measures for the market of the Odessa branch of PJSC Insurance Company "Arsenal Insurance". The obtained results can be used to increase the competitiveness of the enterprise at the regional level.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject комунікаційна політика en_US
dc.subject комунікації en_US
dc.subject PR-заходи en_US
dc.subject страхова компанія en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.subject communications en_US
dc.subject PR-events en_US
dc.subject insurance company en_US
dc.title Формування комунікативної політики підприємства фінансової галузі en_US
dc.title.alternative Formation of communication policy of the financial industry en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу