У роботі розглядаються теоретичні основи формування системи мотивації персоналу підприємства
Проаналізовано ринок ріелторських послуг України
Запропоновано заходи щодо удосконалення системи мотивації, яка б найкраще відповідала цілям діяльності підприємства. Для встановлення цілей діяльності нами використано Збалансовану систему показників (BSC), що є сучасною моделлю, яка дозволяє квантифікувати стратегію розвитку підприємства, зокрема встановити цілі та цільові показники за основними проекціями розвитку компанії.
The paper examines theoretical bases of formation of system of staff motivation of the enterprise are considered in the work. The market of real estate services in Ukraine is analyzed. Measures are proposed to improve the system of motivation, which would best meet the objectives of the enterprise. To set goals, we used the Balanced Scorecard (BSC), a modern model that allows you to quantify the development strategy of the enterprise, in particular to set goals and targets for the main projections of the company's development.