00 DSpace/Manakin Repository

Управління конкурентоспроможністю туристичної фірми (на прикладі тур агентства «Estrella»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Монастирський, Р.О.
dc.date.accessioned 2021-12-24T13:36:13Z
dc.date.available 2021-12-24T13:36:13Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Монастирський Р. О. Управління конкурентоспроможністю туристичної фірми (на прикладі тур агентства «Estrella») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Р. О. Монастирський; наук. кер. Н. В. Нєчева; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 85 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Monastyrsky.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглянуто поняття конкурентоспроможності туристичної фірми, визначено сутність та особливості управління конкурентоспроможністю турфірми, досліджено фактори, що впливають на процес управління конкурентоспроможністю тур фірми. Надано загальну економічну характеристику турагенства «Estrella», оцінено рівень конкурентоспроможності турагенства «Estrella», проаналізовано фактори впливу на конкурентоспроможність туристичного підприємства «Estrella». Запропоновано оптимізацію організаційної структури управління підприємством, обґрунтувано маркетингової стратегії турагенства «Estrella», запропоновано рекламні заходи як чинник підвищення конкурентоспроможності турагенства «Estrella». en_US
dc.description.abstract The paper considers the concept of competitiveness of a travel company, defines the essence and features of managing the competitiveness of a travel agency, and examines the factors that affect the process of managing the competitiveness of a travel company. The general economic characteristics of the Estrella travel agency are given, the level of competitiveness of the Estrella travel agency is assessed, and the factors influencing the competitiveness of the Estrella travel enterprise are analyzed. Optimization of the organizational structure of enterprise management is proposed, the marketing strategy of the Estrella travel agency is justified, and advertising activities are proposed as a factor in increasing the competitiveness of the Estrella travel agency.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject управління конкурентоспроможністю en_US
dc.subject турфірма en_US
dc.subject travel company en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject competitiveness management en_US
dc.subject travel agency en_US
dc.title Управління конкурентоспроможністю туристичної фірми (на прикладі тур агентства «Estrella») en_US
dc.title.alternative Managing the competitiveness of a travel company (on the example of the Estrella tour agency») en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу