dc.contributor.author |
Царьков, Р.В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-21T07:58:55Z |
|
dc.date.available |
2022-01-21T07:58:55Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Царьков Р. В. Формування продуктової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка підприємства та організація підприємницької діяльності» / Р. В. Царьков; наук. кер. В. О. Літвінова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 72 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Tsarkov.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти продуктової стратегії підприємства, їх склад та напрями підвищення ефективності використання.
Надана характеристика підприємства ТОВ «Телекард-Прилад», як суб’єкта господарювання; проведено аналіз фінансово-економічного стану підприємства ТОВ «Телекард-Прилад»; виконано аналіз продуктової стратегії підприємства.
Обґрунтовано продуктова стратегія для підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад»; Запропоновано заходи щодо забезпечення стабільного збуту електричних лічильників та стабільного збуту іншої продукції підприємства. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper considers the theoretical aspects of the product strategy of the enterprise, their composition and ways to improve efficiency.
The characteristic of the enterprise "Telecard-Prylad" as a business entity is given; the analysis of the financial and economic condition of the enterprise "Telecard- Prylad " was carried out; the analysis of product strategy of the enterprise is executed.
The product strategy for the company "Telecard- Prylad " is substantiated; Measures to ensure stable sales of electricity meters and stable sales of other products of the enterprise are proposed. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
продуктова стратегія |
en_US |
dc.subject |
стратегія розвитку |
en_US |
dc.subject |
формування стратегії підприємства |
en_US |
dc.subject |
product strategy |
en_US |
dc.subject |
development strategy |
en_US |
dc.subject |
formation of enterprise strategy |
en_US |
dc.title |
Формування продуктової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад») |
en_US |
dc.title.alternative |
Formation of product strategy of the enterprise (on the example of "Telecard- Prylad") |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |