DSpace Repository

Формування продуктової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»)

Show simple item record

dc.contributor.author Царьков, Р.В.
dc.date.accessioned 2022-01-21T07:58:55Z
dc.date.available 2022-01-21T07:58:55Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Царьков Р. В. Формування продуктової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка підприємства та організація підприємницької діяльності» / Р. В. Царьков; наук. кер. В. О. Літвінова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 72 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Tsarkov.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти продуктової стратегії підприємства, їх склад та напрями підвищення ефективності використання. Надана характеристика підприємства ТОВ «Телекард-Прилад», як суб’єкта господарювання; проведено аналіз фінансово-економічного стану підприємства ТОВ «Телекард-Прилад»; виконано аналіз продуктової стратегії підприємства. Обґрунтовано продуктова стратегія для підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад»; Запропоновано заходи щодо забезпечення стабільного збуту електричних лічильників та стабільного збуту іншої продукції підприємства. en_US
dc.description.abstract The paper considers the theoretical aspects of the product strategy of the enterprise, their composition and ways to improve efficiency. The characteristic of the enterprise "Telecard-Prylad" as a business entity is given; the analysis of the financial and economic condition of the enterprise "Telecard- Prylad " was carried out; the analysis of product strategy of the enterprise is executed. The product strategy for the company "Telecard- Prylad " is substantiated; Measures to ensure stable sales of electricity meters and stable sales of other products of the enterprise are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject продуктова стратегія en_US
dc.subject стратегія розвитку en_US
dc.subject формування стратегії підприємства en_US
dc.subject product strategy en_US
dc.subject development strategy en_US
dc.subject formation of enterprise strategy en_US
dc.title Формування продуктової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад») en_US
dc.title.alternative Formation of product strategy of the enterprise (on the example of "Telecard- Prylad") en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account