У роботі розглядаються теоретичні аспекти продуктової стратегії підприємства, їх склад та напрями підвищення ефективності використання.
Надана характеристика підприємства ТОВ «Телекард-Прилад», як суб’єкта господарювання; проведено аналіз фінансово-економічного стану підприємства ТОВ «Телекард-Прилад»; виконано аналіз продуктової стратегії підприємства.
Обґрунтовано продуктова стратегія для підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад»; Запропоновано заходи щодо забезпечення стабільного збуту електричних лічильників та стабільного збуту іншої продукції підприємства.
The paper considers the theoretical aspects of the product strategy of the enterprise, their composition and ways to improve efficiency.
The characteristic of the enterprise "Telecard-Prylad" as a business entity is given; the analysis of the financial and economic condition of the enterprise "Telecard- Prylad " was carried out; the analysis of product strategy of the enterprise is executed.
The product strategy for the company "Telecard- Prylad " is substantiated; Measures to ensure stable sales of electricity meters and stable sales of other products of the enterprise are proposed.