DSpace Repository

Розробка плану маркетингу для підприємства ТОВ «Рекар»

Show simple item record

dc.contributor.author Архипов, Я.В.
dc.date.accessioned 2022-01-25T09:15:56Z
dc.date.available 2022-01-25T09:15:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Архипов Я. В. Розробка плану маркетингу для підприємства ТОВ «Рекар» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Я. В. Архипов; наук. кер. В. М. Беспалов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 89 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Arhipov.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі визначено поняття маркетингового планування, підходів до нього та видів маркетингових планів. Проведено дослідження процесу маркетингового планування: його етапів, методів, технологій та видів аналізу. Розглянуто ринок підприємств, що надають послуги call-центрів та контакт центрів та визначено їх мету та цілі маркетингового планування. У практичній частині роботи досліджено маркетингове середовище ТОВ «Рекар», визначено рівень вдоволення клієнтів підприємства надаваними послугами. Також розроблено ключову продукцію для підприємства, сформульовано мету та цілі маркетингової діяльності. У роботі розроблено детальний план маркетингу із ефективним маркетинговим бюджетом на майбутні 18 місяців та обґрунтовано контроль за впровадженням плану. Автор дає практичні поради та рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. en_US
dc.description.abstract The paper defines the concept of marketing planning, approaches to it and types of marketing plans. The marketing planning process is studied: its stages, methods, technologies and types of analysis. The market of enterprises providing call-center and contact center services is considered and their purpose and goals of marketing planning are determined. In the practical part of the work the marketing environment of Reсar LLC is investigated, the level of satisfaction of clients of the enterprise with the rendered services is defined. Also developed key products for the company, formulated the purpose and objectives of marketing activities. The paper develops a detailed marketing plan with an effective marketing budget for the next 18 months and substantiates the control over the implementation of the plan. The author gives practical advice and recommendations for improving marketing activities in the enterprise.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинговий план en_US
dc.subject ринок call-центрів en_US
dc.subject SWOT-аналіз en_US
dc.subject STEP-аналіз en_US
dc.subject анкетування en_US
dc.subject метод мозкового штурму en_US
dc.subject змістове проектування en_US
dc.subject проектування послуги en_US
dc.subject розробка позиціонування en_US
dc.subject диференціальний аналіз en_US
dc.subject канали збуту en_US
dc.subject marketing plan en_US
dc.subject call-center market en_US
dc.subject SWOT-analysis en_US
dc.subject STEP-analysis en_US
dc.subject questionnaire en_US
dc.subject brainstorming method en_US
dc.subject content design en_US
dc.subject service design en_US
dc.subject positioning development en_US
dc.subject differential analysis en_US
dc.subject sales channels en_US
dc.title Розробка плану маркетингу для підприємства ТОВ «Рекар» en_US
dc.title.alternative Development of a marketing plan “Recar LLC” en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account