У роботі розглядаються теоретичні аспекти здійснення маркетингу на туристичному ринку, проводиться аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища та оцінюється сьогоденна ситуація бізнесу на ринку, та як далі створювати стратегію розвитку зважаючи на фактори, які діють на ринок у 21 столітті.
Запропоновано напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства, розроблено заходи щодо оптимізації Інтернет діяльності, а саме сайту та просування цього сайту шляхом використання можливостей, що стосуються сучасного ведення бізнесу.
The paper considers the theoretical aspects of marketing in the tourism market, analyzes the internal and external environment and assesses the current business situation in the market, and how to further develop a development strategy taking into account the factors affecting the market in the 21st century.
The directions of improvement of marketing activity of the enterprise are offered, measures on optimization of the Internet activity, namely a site and advancement of this site by use of the possibilities concerning modern conducting of business are developed.