dc.contributor.author |
Гаврик, Є.В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-25T11:30:28Z |
|
dc.date.available |
2022-01-25T11:30:28Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Гаврик Є. В. Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства (на прикладі ТОВ «Нова пошта»): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Є. В. Гаврик; наук. кер. О. В. Обнявко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 103 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Gavrik.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій. Проаналізовано економічні показники діяльності та комплекс маркетингу підприємства ТОВ «Нова пошта», розроблено SWOT-аналіз діяльності підприємства, проведено аналіз комунікативної політики ТОВ «Нова пошта». Запропоновані рекомендації для покращення системи заходів просування логістичних послуг серед різних верств населення, покращення рекламної кампанії ТОВ «Нова пошта». А також на покращення розвитку креативного менеджменту на підприємстві. |
en_US |
dc.description.abstract |
The theoretical aspects of marketing communications are considered in the work. The economic indicators of activity and marketing complex of the enterprise of Nova Poshta LLC are analyzed, the SWOT-analysis of the enterprise activity is developed, the analysis of the communication policy of Nova Poshta LLC is carried out. Recommendations for improving the system of measures to promote logistics services among various segments of the population, improving the advertising campaign of Nova Poshta LLC are proposed. And also to improve the development of creative management in the enterprise. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
комунікативна політика |
en_US |
dc.subject |
управління маркетингом |
en_US |
dc.subject |
ТОВ «Нова пошта» |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
marketing communications |
en_US |
dc.subject |
communications policy |
en_US |
dc.subject |
marketing management |
en_US |
dc.subject |
Nova Poshta LLC |
en_US |
dc.title |
Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства (на прикладі ТОВ «Нова пошта») |
en_US |
dc.title.alternative |
Improvement of marketing communications of enterprise (on the basis of Tavria-V Ltd) |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |