DSpace Repository

Маркетингова товарна політика ПрАТ ВО «Стальканат-Сілур»

Show simple item record

dc.contributor.author Нерян, Т.В.
dc.date.accessioned 2022-01-25T12:06:19Z
dc.date.available 2022-01-25T12:06:19Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Нерян Т. В. Маркетингова товарна політика ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Т. В. Нерян; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 87 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Neryan.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової товарної політики підприємства, методи організації маркетингової товарної політики. Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності підприємства ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» Запропоновано основні напрямки ефективного розвитку товарної політики підприємства ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» на ринку метизної продукції, в тому числі модифікація товарної номенклатури підприємства за допомогою матриці BCG, ABC- аналізу, вдосконалення системи контролю якості на підприємстві. en_US
dc.description.abstract The paper deals with the theoretical aspects of the marketing product policy of the enterprise, methods of organizing the marketing product policy. Analyzed the state of the main economic indicators of the economic activity of the enterprise PJSC "PO" Stalkanat-Silur " The main directions of effective development of the product policy of the enterprise of PJSC “PO“ Stalkanat-Silur ”in the hardware market are proposed, including the modification of the company's product range using the BCG matrix, ABC-analysis, improving the quality control system at the enterprise.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject товарна політика en_US
dc.subject асортимент en_US
dc.subject якість en_US
dc.subject SWOT - аналіз en_US
dc.subject метизна продукція en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject product policy en_US
dc.subject assortment en_US
dc.subject quality en_US
dc.subject SWOT - analysis en_US
dc.subject hardware products en_US
dc.title Маркетингова товарна політика ПрАТ ВО «Стальканат-Сілур» en_US
dc.title.alternative Marketing commodity policy of PJSC PO "Stalkanat-Silur" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account