У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової товарної політики
підприємства, методи організації маркетингової товарної політики.
Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності підприємства
ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур»
Запропоновано основні напрямки ефективного розвитку товарної політики підприємства ПрАТ
«ВО «Стальканат-Сілур» на ринку метизної продукції, в тому числі модифікація товарної
номенклатури підприємства за допомогою матриці BCG, ABC- аналізу, вдосконалення системи
контролю якості на підприємстві.
The paper deals with the theoretical aspects of the marketing product policy of the enterprise,
methods of organizing the marketing product policy.
Analyzed the state of the main economic indicators of the economic activity of the enterprise
PJSC "PO" Stalkanat-Silur "
The main directions of effective development of the product policy of the enterprise of PJSC
“PO“ Stalkanat-Silur ”in the hardware market are proposed, including the modification of the company's
product range using the BCG matrix, ABC-analysis, improving the quality control system at the
enterprise.