DSpace Repository

Управління продуктивністю праці персоналу банку на основі застосування інструментів мотивації

Show simple item record

dc.contributor.author Бацура, Є.О.
dc.date.accessioned 2022-01-27T10:02:15Z
dc.date.available 2022-01-27T10:02:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бацура Є. О. Управління продуктивністю праці персоналу банку на основі застосування інструментів мотивації : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» за освітньою програмою «Менеджмент» / Є. О. Бацура; наук. кер. А. М. Кузнєцов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 70 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Batsura.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract Метoю роботи є дослідження теоретичних підходів до підвищення продуктивності праці банківського персоналу та розробка рекомендацій щодо впровадження системи оцінки обслуговування клієнтів як інструменту мотивації для підвищення продуктивності праці персоналу банку. Для досягнення поставленої мети розглянуто теоретичні основи продуктивності праці, визначено спеціфіка продуктовності праці у банківському секторі економіки; наведено загальну економічну характеристику ПАТ «МТБ БАНК»; проведено аналіз ефективності управління продуктивністю праці ПАТ «МТБ БАНК» на основі визначених критеріїв; розроблено рекомендацій щодо впровадження системи оцінки обслуговування клієнтів як інструменту мотивації для підвищення продуктивності праці персоналу банку; наведено організаційні заходи та проведено оцінку ефективності запропонованих заходів. en_US
dc.description.abstract The aim of the work is to study theoretical approaches to increase the productivity of bank staff and develop recommendations for the introduction of customer service evaluation system as a tool for motivating to increase the productivity of bank staff. To achieve this goal, the theoretical foundations of labor productivity are considered, the specifics of labor productivity in the banking sector of the economy are determined; the general economic characteristics of PJSC "MTB BANK" are given; an analysis of the effectiveness of productivity management of PJSC "MTB BANK" on the basis of certain criteria; developed recommendations for the introduction of customer service evaluation system as a tool for motivation to increase the productivity of bank staff; organizational measures are given and the effectiveness of the proposed measures is evaluated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject продуктивність праці en_US
dc.subject ефективність праці en_US
dc.subject мотивація en_US
dc.subject банківський персонал en_US
dc.subject management decision en_US
dc.subject decision - making in banks en_US
dc.subject efficiency of bank management en_US
dc.subject plastic cards en_US
dc.title Управління продуктивністю праці персоналу банку на основі застосування інструментів мотивації en_US
dc.title.alternative Management of bank staff productivity based on the use of motivation tools en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account