00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингова діяльність аграрних підприємств на ринку України (на прикладі РАВК «ЯЛПУГ»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бальжик, І.Г.
dc.date.accessioned 2022-02-11T11:57:02Z
dc.date.available 2022-02-11T11:57:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бальжик І. Г. Маркетингова діяльність аграрних підприємств на ринку України (на прикладі РАВК «ЯЛПУГ») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / І. Г. Бальжик; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 111 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Balzhyk.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
dc.description.abstract У роботі розглядаються значення маркетингу на аграрному ринку, теоретичні аспекти розвитку аграрного маркетингу з початку свого існування і до сучасності, основні поняття та значення маркетингового відділу на аграрних підприємствах. Проаналізовано діяльність РАВК «ЯЛПУГ», основні фінансові показники, маркетингове середовище та комплекс маркетингу. Визначення конкурентного середовища аграрного підприємства. Запропоновано декілька заходів за для вирішення існуючих проблем. Зокрема, створення відділу маркетингу, впровадження CRM системи, а також просування в газетах та на радіо. en_US
dc.description.abstract The work considers the importance marketing in the agricultural market, the theoretical aspects of the development of insurance marketing from the beginning of its existence to the present, the basic concepts and importance of the marketing department in agricultural enterprises. The activity of RAVK "YALPUG",, main financial indicators, marketing environment and marketing complex are analyzed. Determination of the competitive environment of an agricultural company. Several measures have been proposed for solving existing problems. In particular, the creation of the marketing department, the implementation of the CRM system, as well as promotion in newspapers and on the radio.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject агромаркетинг en_US
dc.subject АПК en_US
dc.subject аграрний ринок України en_US
dc.subject сучасний аграрний ринок en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject agromarketing en_US
dc.subject agrarian market of Ukraine en_US
dc.subject modern agrarian market en_US
dc.title Маркетингова діяльність аграрних підприємств на ринку України (на прикладі РАВК «ЯЛПУГ») en_US
dc.title.alternative Marketing activity of agrarian enterprises in the market of Ukraine (on the example of FAPC "YALPUG") en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу