У роботі розглядаються теоретичні аспекти Інтернет-маркетингу.
Проаналізовано вплив факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ, які
впливають на діяльність агентств з Інтернет-маркетингу та ринок Інтернет-реклами,
діяльність ФОП “Берегуля” (агентство “OdesSeo”), його маркетингову діяльність та
конкурентоспроможність.
Запропоновано стратегію з подальшого розвитку маркетингової діяльності, проведене
опитування, на основі якого сформовано план курсів з комплексного Інтернет-маркетингу та
медіаплан з їх просування в Інтернеті, розраховано прибуток від курсів, надано пропозицію з
інвестування в стартапи, розраховано дохід від інвестицій.
Author analysis the influence of external and internal factors that affect the activities of
Internet marketing agencies and the Internet advertising market, the activities of FOP "Beregulya"
(agency "OdesSeo"), its marketing activities and competitiveness.
A strategy for further development of marketing activities was proposed, a survey was
conducted, based on which a plan of courses on integrated Internet marketing and a media plan for
their promotion on the Internet were formed, income from courses was calculated, an offer to invest
in startups was provided, investment income was calculated.