Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
У роботі розглядаються теоретико-методологічні основи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств готельного бізнесу. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готельного підприємства «Reikartz River Mykolayiv», надано оцінку управління маркетинговою діяльністю в готелі. Розроблено алгоритм формування стратегії управління маркетинговою діяльністю готелю «Reikartz River Mykolayiv». Встановлено, що готелю слід застосовувати стратегію зростання, а для додаткових готельних послуг – стратегію обмеженого зростання та стабілізації. Запропоновано напрями диверсифікації господарської діяльності готелю за рахунок надання додаткових послуг.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices.
The paper considers the theoretical and methodological foundations of strategic management of marketing activities of hotel business enterprises. The analysis of economic activity and organizational structure of the hotel enterprise "Reikartz River Mykolayiv" is carried out, the estimation of management of marketing activity in hotel is given. An algorithm for forming the marketing management strategy of the Reikartz River Mykolayiv Hotel has been developed. It is established that the hotel should apply a growth strategy, and for additional hotel services - a strategy of limited growth and stabilization. The directions of diversification of economic activity of hotel at the expense of rendering of additional services are offered.