00 DSpace/Manakin Repository

Шляхи вдосконалення стратегічного управління маркетинговою діяльністю готелю «Reikartz River Mykolayiv»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Величко, О. В.
dc.date.accessioned 2022-07-06T07:00:40Z
dc.date.available 2022-07-06T07:00:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Величко О. В. Шляхи вдосконалення стратегічного управління маркетинговою діяльністю готелю «Reikartz River Mykolayiv»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Управління готельним та ресторанним бізнесом»/ О. В. Величко; наук. кер. С. Г. Нездоймінов. – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 93 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Velychko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У роботі розглядаються теоретико-методологічні основи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств готельного бізнесу. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готельного підприємства «Reikartz River Mykolayiv», надано оцінку управління маркетинговою діяльністю в готелі. Розроблено алгоритм формування стратегії управління маркетинговою діяльністю готелю «Reikartz River Mykolayiv». Встановлено, що готелю слід застосовувати стратегію зростання, а для додаткових готельних послуг – стратегію обмеженого зростання та стабілізації. Запропоновано напрями диверсифікації господарської діяльності готелю за рахунок надання додаткових послуг. en_US
dc.description.abstract The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The paper considers the theoretical and methodological foundations of strategic management of marketing activities of hotel business enterprises. The analysis of economic activity and organizational structure of the hotel enterprise "Reikartz River Mykolayiv" is carried out, the estimation of management of marketing activity in hotel is given. An algorithm for forming the marketing management strategy of the Reikartz River Mykolayiv Hotel has been developed. It is established that the hotel should apply a growth strategy, and for additional hotel services - a strategy of limited growth and stabilization. The directions of diversification of economic activity of hotel at the expense of rendering of additional services are offered.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject стратегічне управління en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject готельний бізнес en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject strategic management en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject hotel business en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject 241 готельно-ресторанна справа
dc.title Шляхи вдосконалення стратегічного управління маркетинговою діяльністю готелю «Reikartz River Mykolayiv» en_US
dc.title.alternative "Ways to improve the strategic management of marketing activities of the hotel" Reikartz River Mykolayiv ". en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу