DSpace Repository

Шляхи розвитку франчайзингових мереж туристичних агенцій (на прикладі франчайзингової мережі агенцій «Поїхали з нами»)

Show simple item record

dc.contributor.author Билєнок, А.Ю.
dc.date.accessioned 2022-07-21T06:31:20Z
dc.date.available 2022-07-21T06:31:20Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Билєнок, Єлизавета Анатолiївна Шляхи розвитку франчайзингових мереж туристичних агенцiй (на прикладi франчайзингової мережi агенцiй "Поїхали з нами" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього рiвня бакалавра : спец.242" Туризм" за освiтньою програмою " Туризм" / Єлизавета Анатолiївна Билєнок ; наук. кер. Ганна Костянтинiвна Бедрадiна. - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 73 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Bylienok.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У першому розділі проаналізовано наукові аспекти розвитку ринку послуг туристичних агенцій, теоретичні сутності та поняття франчайзингу, державний досвід розвитку франчайзингу у туризмі в Україні і організація діяльності провідних туристичних мереж України. У другому розділі охарактеризовано діяльність мережі агенцій «Поїхали з нами», проведено аналіз організаційно-економічної діяльності туристичної мережі та визначено особливості франчайзингової політики мережі агенцій «Поїхали з нами». Третій розділ містить шляхи розвитку появи нових агенцій мережі «Поїхали з нами». Запропоновано методи та напрями розвитку, сформовано та обґрунтовано заходи щодо вдосконалення франчайзингової діяльності туристичних агенцій «Поїхали з нами». en_US
dc.description.abstract The first section analyzes the scientific aspects of the development of the travel agency services market, theoretical essences and concepts of franchising, state experience in the development of franchising in tourism in Ukraine and the organization of leading travel networks in Ukraine. The second section describes the activities of the network of agencies "Poikhaly z namy", analyzes the organizational and economic activities of the tourist network and identifies features of the franchise policy of the network of agencies "Poikhaly z namy". The third section contains ways to develop new agencies of the network "Poikhaly z namy". Methods and directions of development are offered, measures on improvement of franchising activity of travel agencies "Poikhaly z namy" are formed and proved.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристична агенція en_US
dc.subject франчайзинг en_US
dc.subject розвиток мережі en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject travel agency en_US
dc.subject franchising en_US
dc.subject network development en_US
dc.subject tourism en_US
dc.title Шляхи розвитку франчайзингових мереж туристичних агенцій (на прикладі франчайзингової мережі агенцій «Поїхали з нами») en_US
dc.title.alternative Ways of development of franchise networks of travel agencies (on the example of the franchise network of agencies "Poikhaly z namy") en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account