DSpace Repository

Напрями розвитку послуг винного туризму в діяльності туроператора "Селезньов Тур"

Show simple item record

dc.contributor.author Курко, А.В.
dc.date.accessioned 2022-07-21T08:44:05Z
dc.date.available 2022-07-21T08:44:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Курко, Ангелiна Василiвна Напрями розвитку послуг винного туризму в дiяльностi туроператора "Селезньов Тур" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец.242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Ангелiна Василiвна Курко ; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов. - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 68 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Kurko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються нормативно-правові та науково-теоретичні підходи щодо розвитку послуг винного туризму в діяльності туристичних підприємств. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану маркетингової діяльності та ринку споживачів послуг. Розроблено заходи щодо формування туристичного продукту винного туризму на підприємстві «Селезньов-тур». Проведено розрахунок економічної ефективності розробленого проекту туристичного продукту. Для вдосконалення маркетингової діяльності підприємства рекомендовано провести SEO-оптимізацію (просування турпослуг за допомогою пошукових систем), що є одним з найважливіших інструментів Інтернет-маркетингу на туристичному ринку по просуванню туристичних послуг. en_US
dc.description.abstract Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The paper considers normative-legal and scientific-theoretical approaches to the development of wine tourism services in the activities of tourist enterprises. The analysis of economic activity and organizational structure, state of marketing activity and market of consumers of services is carried out. Measures have been developed to form a tourist product of wine tourism at the Seleznyov-Tour enterprise. The calculation of economic efficiency of the developed project of a tourist product is carried out. To improve the marketing activities of the company, it is recommended to conduct SEO-optimization (promotion of travel services using search engines), which is one of the most important tools of Internet marketing in the tourism market to promote travel services.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject винний туризм en_US
dc.subject туристичні послуги en_US
dc.subject конкурентне середовище en_US
dc.subject економічна ефективність en_US
dc.subject туроператор en_US
dc.subject Інтернет-маркетинг en_US
dc.subject туристичний продукт en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject wine tourism en_US
dc.subject tourist services en_US
dc.subject competitive environment en_US
dc.subject economic efficiency en_US
dc.subject tour operator en_US
dc.subject Internet marketing en_US
dc.subject tourist product en_US
dc.title Напрями розвитку послуг винного туризму в діяльності туроператора "Селезньов Тур" en_US
dc.title.alternative Directions of development of wine tourism services in the activities of the tour operator " Seleznyov Tour" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account