Кваліфікаційна робота бакалавра складається зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – просування туристичних послуг компанії «Join up!». Предмет дослідження – організація просування та реалізації туристичного продукту підприємством сфери туризму.
Мета кваліфікаційної роботи – теоретичні, методичні, статистичні та прикладні аспекти просування та реалізації туристичного продукту підприємством сфери туризму.
У роботі розглянуто поняття «маркетинг»та його вплив на успішність туристичного підприємства. Проведено організаційно-технологічну характеристику компанії «Join up!». Проаналізовано конкурентне середовище у сфері туристичних посуг України та визначено комплексний підхід щодо визначення туристичних вподобань при виборі туристичного продукту. За результатами досліджень сформульованні рекомендації щодо просування туристичного продукту ТОВ «Join Up!»
Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The object of research is to promote the travel services of the company "Join up!". The subject of research - the organization of promotion and sale of tourism products by enterprises in the field of tourism.
The purpose of the qualification work - theoretical, methodological, statistical and applied aspects of promotion and implementation of tourism products by enterprises in the field of tourism.
The concept of "marketing" and its impact on the success of the tourist enterprise is considered in the work. The organizational and technological characteristics of the company "Join up!" Were carried out. The competitive environment in the field of tourist services of Ukraine is analyzed and the complex approach to definition of tourist preferences at a choice of a tourist product is defined.
According to the results of research, recommendations for the promotion of the tourist product of LLC "Join Up!"