00 DSpace/Manakin Repository

Організація просування та реалізації туристичного продукту підприємством сфери туризму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рудь, І.Є.
dc.date.accessioned 2022-07-21T10:34:06Z
dc.date.available 2022-07-21T10:34:06Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Рудь, Iрина Євгенiвна Органiзацiя просування та реалiзацiї туристичного продукту пiдприємством сфери туризму : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за бакалаврською програмою професiйного спрямування " Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Iрина Євгенiвна Рудь ; наук. кер. Ярослава Євгенiвна Гончаренко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 68 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Rud.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота бакалавра складається зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – просування туристичних послуг компанії «Join up!». Предмет дослідження – організація просування та реалізації туристичного продукту підприємством сфери туризму. Мета кваліфікаційної роботи – теоретичні, методичні, статистичні та прикладні аспекти просування та реалізації туристичного продукту підприємством сфери туризму. У роботі розглянуто поняття «маркетинг»та його вплив на успішність туристичного підприємства. Проведено організаційно-технологічну характеристику компанії «Join up!». Проаналізовано конкурентне середовище у сфері туристичних посуг України та визначено комплексний підхід щодо визначення туристичних вподобань при виборі туристичного продукту. За результатами досліджень сформульованні рекомендації щодо просування туристичного продукту ТОВ «Join Up!» en_US
dc.description.abstract Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The object of research is to promote the travel services of the company "Join up!". The subject of research - the organization of promotion and sale of tourism products by enterprises in the field of tourism. The purpose of the qualification work - theoretical, methodological, statistical and applied aspects of promotion and implementation of tourism products by enterprises in the field of tourism. The concept of "marketing" and its impact on the success of the tourist enterprise is considered in the work. The organizational and technological characteristics of the company "Join up!" Were carried out. The competitive environment in the field of tourist services of Ukraine is analyzed and the complex approach to definition of tourist preferences at a choice of a tourist product is defined. According to the results of research, recommendations for the promotion of the tourist product of LLC "Join Up!"
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристичний продукт en_US
dc.subject просування турпродукту en_US
dc.subject ,маркетингові стратегії en_US
dc.subject рекламні засоби en_US
dc.subject Мережеве агентство en_US
dc.subject Комплексний підхід en_US
dc.subject діджиталізація en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject tourism product en_US
dc.subject tourism product promotion en_US
dc.subject marketing strategies en_US
dc.subject advertising tools en_US
dc.subject network agency en_US
dc.subject integrated approach en_US
dc.subject digitalization en_US
dc.title Організація просування та реалізації туристичного продукту підприємством сфери туризму en_US
dc.title.alternative Organization of promotion and sale of a tourist product by an enterprise in the field of tourism en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу