00 DSpace/Manakin Repository

Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «СІТА»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скалій, Д.П.
dc.date.accessioned 2022-07-21T10:43:18Z
dc.date.available 2022-07-21T10:43:18Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Скалiй, Дар'я Павлiвна Управлiння рекламною дiяльностю туристичного пiдприємства ( на прикладi ТОВ "Сiта" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Туризм" / Дар'я Павлiвна Скалiй ; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 70 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Skaliy.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розкрито зміст реклами в системі ринкових відносин, визначено її функції та роль у процесі здійснення підприємницької діяльності. Розглянуто класифікацію реклами за різними ознаками та особливості її функціонування на туристичному ринку. Проаналізовано стан вітчизняного підприємства, прикладом якого було обрано ТОВ «СІТА». Здійснено аналіз особливостей маркетингової та рекламної діяльності в ТОВ «СІТА», а також проведено їх оцінку ефективності як важливого методичного аспекту для визначення ступеня успішності впроваджуваних заходів. Розроблено рекомендацій щодо підвищення ефективності управління маркетингом і рекламою в ТОВ «СІТА». У процесі обробки матеріалів застосовувалися різні методи і прийоми для підтвердження ефективності запропонованих рекламних заходів у сучасних умовах. en_US
dc.description.abstract The qualification work reveals the content of advertising in the system of market relations, defines its functions and role in the process of doing business. The classification of advertising on various grounds and features of its functioning in the tourist market are considered. The state of the domestic enterprise is analyzed, for the example of which the LLC «CITA» was chosen. During the study, an analysis of the features of marketing and advertising activities in the LLC «CITA», as well as their evaluation of effectiveness as an important methodological aspect to determine the degree of success of the implemented measures. The final and most responsible stage was the development of recommendations for improving the efficiency of marketing and advertising management in the LLC «CITA». In the process of processing materials, various methods and techniques were used to confirm the effectiveness of the proposed promotional activities in modern conditions Key words: tourist enterprise, advertising
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject tourist enterprise en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject management en_US
dc.title Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «СІТА») en_US
dc.title.alternative Management of advertising activities of a tourist enterprise (on the example of «SITA» LLC) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу