Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження
– публічне акціонерне товариство «Енні Фудз» міста Одеса.
У роботі розглядаються теоретичні та методичні аспекти формування товарної
політики, основні умови проведення товарної політики на підприємстві.
Проаналізовано маркетингове середовище ПАТ «Енні Фудз», виявлена оцінка та
конкурентоспроможність підприємства.
Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення товарної політики підприємства,
зокрема виявлення напрямків розширення асортименту та удосконалення існуючого
продукту.
The bachelor qualification work consists of three sections. Object of study - public jointstock
company "Enni Foods" of Odessa.
The work deals with the theoretical and methodological aspects of product policy
formation, the main conditions for conducting product policy at the enterprise.
Author analysis marketing environment of PJSC "Enni Foods", identified assessment and
competitiveness of the enterprise.
Recommendations for improving the product policy of the enterprise, in particular,
identifying areas for directions of expanding the range and improving the existing product.