DSpace Repository

Особливості переживання хронічного стресу у студентської молоді

Show simple item record

dc.contributor.author Свердеба, Ю.О.
dc.date.accessioned 2022-07-25T10:17:04Z
dc.date.available 2022-07-25T10:17:04Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Свердеба, Юлiя Олексiївна Особливостi переживання хронiчного стресу у студентської молодi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Юлiя Олексiївна Свердеба ; наук. кер. Лариса Наумiвна Акiмова . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 56 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Sverdeba1.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти хронічного стресу. Основним фактором хронічної стресової реакції вважається тривале психоемоційне навантаження. Безпосередніх причин безліч, вони завжди індивідуальні – те, що для однієї людини є нормальною, для іншої буде джерелом стресу. Проаналізовано рівень прояву стресу у студентської молоді. Констатовано, що студентів з високим рівнем стресу висока тривожність, психічна напруженість, гіпотимічністість, вони менш емоційно стійкі, прагнуть контролювати свої емоційні прояви. Водночас вони менш впевнені у собі, більш закриті та замкнені. Запропоновано зосередити подолання стресу на свідомих діях, в результаті яких регулюється стан душевного комфорту, тобто по суті відбувається адаптація до нових умов. Даний процес вимагає аналізу ситуації і вироблення конструктивної поведінки, орієнтованої на вирішення виникаючих проблем. en_US
dc.description.abstract The theoretical aspects of chronic stress are considered in the work. The main factor of chronic stress response is a long-term psycho-emotional load. There are many immediate reasons, they are always individual - what is normal for one person will be a source of stress for another. The level of stress in student youth is analyzed. The study showed that students with high levels of stress are different from healthy ones. They are more anxious, tense, hypothymic, less emotionally stable, such students seek to control their emotional manifestations. At the same time, they are less confident, more closed and closed. It is proposed to focus on overcoming stress on conscious actions, as a result of which the state of emotional comfort is regulated, ie in fact there is an adaptation to new conditions. This process requires analysis of the situation and the development of constructive behavior focused on solving emerging problems.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject хронічний стрес en_US
dc.subject психологічна напруга en_US
dc.subject стрессостійкість en_US
dc.subject 053 психологія en_US
dc.subject chronic stress en_US
dc.subject psychological stress en_US
dc.subject stress resistance en_US
dc.title Особливості переживання хронічного стресу у студентської молоді en_US
dc.title.alternative Peculiarities of experiencing chronic stress in student youth en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account