У роботі розглядаються теоретичні аспекти хронічного стресу. Основним фактором хронічної стресової реакції вважається тривале психоемоційне навантаження. Безпосередніх причин безліч, вони завжди індивідуальні – те, що для однієї людини є нормальною, для іншої буде джерелом стресу.
Проаналізовано рівень прояву стресу у студентської молоді. Констатовано, що студентів з високим рівнем стресу висока тривожність, психічна напруженість, гіпотимічністість, вони менш емоційно стійкі, прагнуть контролювати свої емоційні прояви. Водночас вони менш впевнені у собі, більш закриті та замкнені.
Запропоновано зосередити подолання стресу на свідомих діях, в результаті яких регулюється стан душевного комфорту, тобто по суті відбувається адаптація до нових умов. Даний процес вимагає аналізу ситуації і вироблення конструктивної поведінки, орієнтованої на вирішення виникаючих проблем.
The theoretical aspects of chronic stress are considered in the work. The main factor of chronic stress response is a long-term psycho-emotional load. There are many immediate reasons, they are always individual - what is normal for one person will be a source of stress for another.
The level of stress in student youth is analyzed. The study showed that students with high levels of stress are different from healthy ones. They are more anxious, tense, hypothymic, less emotionally stable, such students seek to control their emotional manifestations. At the same time, they are less confident, more closed and closed.
It is proposed to focus on overcoming stress on conscious actions, as a result of which the state of emotional comfort is regulated, ie in fact there is an adaptation to new conditions. This process requires analysis of the situation and the development of constructive behavior focused on solving emerging problems.