У роботі розглядаються теоретичні аспекти психологічної готовності студентів до реалізації професійної діяльності. Проведений теоретичний аналіз поняття «психологiчна готовність» майбутніх психологів до професійної діяльності у вітчизняних та зарубіжних наукових дослідженнях дозволив встановити, що у широкому розумінні воно визначається як позитивна настанова особистості на майбутню діяльність і є одним із критеріїв результативності навчально-професійної підготовки у ЗВО.
Встановлено умови, що перешкоджають формуванню психологічної готовності здобувачів до майбутньої професійної діяльності. Це психологічні особливості студентського віку (недостатньо розвинута здатність поєднувати ближню та віддалену перспективу; незавершеність розвитку функції планування; суперечності і невпорядкованість різних аспектів «Я»; невміння розмежовувати можливе і бажане) та особливості побудови сучасної системи вищої освіти.
The qualification work of the bachelor consists of two sections. The subject of the research is psychology readiness as a component of professional activity of future psychologists. The theoretical analysis of the concept "psychological readiness" of a future psychologist for professional activity in domestic and foreign scientific researches has allowed to establish, that in a broad sense it is defined as a positive attitude of a person to the future activity and is one of the criteria of the effectiveness of educational and professional training in the educational and vocational training.
The conditions that interfere with the formation of psychological readiness of the students for the future professional activity have been established. These psychological peculiarities of the students' age (insufficiently developed ability to combine a short- and long-term perspective; incompleteness of the development of planning functions; The peculiarities of the establishment of the current system of higher education.